4 تکنیک برای تحول کسب و کار با پیک ست

4 تکنیک برای تحول کسب و کار

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی آموزش 4 تکنیک برای تحول کسب و کار از نظر برایان تریسی را مطالعه کنید. اگر شما هم به فکر تحول در کسب‌و‌کار خود هستید اما هنوز تردید دارید و نمی‌دانید که چه کاری باید انجام دهید؛

1. تحول کسب و کار از طریق تمرکز

همیشه چه در کسب‌و‌کار و چه در زندگی شخصی و روزمره خود، سعی کنید توانایی اولویت‌بندی کارها را به خوبی داشته باشید. از صرف زمان برای کارهای کم اهمیت بپرهیزید و در عوض زمان بیشتری برای کارهای مهم خود اختصاص دهید.
شاید بپرسید چه کارهایی را بیشتر باید انجام داد؟ آن کارهایی که بهترین نتایج را برای شما به همراه می‌آورد. کارهایی که موفقیت شما را بیشتر می‌کند. کارهایی که برای شما سودآوری دارند و قابل پیش‌بینی نیز هستند.
خیلی از افراد همین اصل مهم و ساده را نادیده می‌گیرند. شما با کمی تلاش می‌توانید این کارها را در خود پیدا و تقویت کنید.

2. تحول کسب و کار با توقف

افراد زیادی هستند که در گوشه امن‌شان نشسته‌اند و زمان زیادی را صرف انجام کارهایی می‌کنند که اصلا لازم نیست انجام شود.
سعی کنید “تفکر از صفر” را تمرین کنید. از خود بپرسید آیا اگر کار فعلی که انجام می‌دهم منقرض شود با دانش فعلی می‌توانم برای خود کاری کنم؟ آیا دانش یا محصول یا خدمتی وجود دارد که اگر آن را از صفر شروع کنم به نتیجه‌ی بهتری برسم؟ آیا شغل و حرفه‌ی من متناسب با بازار آینده و امروز هست یا نه؟ با پرسیدن این سوالات ذهن شما آمادگی بیشتری برای یک تحول کسب و کار پیدا می‌کند.
یادتان باشد اسیر شدن در کارهای قدیمی و بی‌حاصل، فقط انرژی شما را برای ارائه محصولات و خدمات جدید و متناسب با بازار امروز و کشف راه‌های جدید می‌کاهد.

کارهایی که نتایج کمتری برای شما به همراه دارد را کمتر انجام دهید. قانون ۸۰/۲۰ می‌گوید: ۸۰ درصد محصولات و خدمات فقط ۲۰ درصد فروش و سودآوری دارند. خیلی از  شرکت‌های موفق، سیاست‌های خاصی دارند که هر سال تولید ۱۰ تا ۲۰ درصد محصولات را متوقف می‌کنند و همزمان هدفی برای خود تعیین می‌کنند که هر ساله ۲۰ درصد فروششان مربوط به محصولات و خدمات جدید باشد.
یک راه تغییر زندگی و کار این است که یکسری از فعالیت‌های خاص خود را به طور کامل متوقف کنید. اگر یک مروری به مجموعه فعالیت‌های خود بیندازید، متوجه می‌شوید که کارهای زیادی وجود دارند که زمان و پولتان را صرف آنها کرده‌اید و البته شاید در یک بازه زمانی ارزشمند بوده‌اند،‌ اما دیگر ارزشمند نیستند.

3. تحول با شروع کاری جدید و متفاوت

شما باید در فروش و بازاریابی خود خلاق باشید و به گوشه امن پناه نبرید. به راهی نروید که کمترین موانع را دارد و همیشه همان کارهایی را انجام ندهید که در گذشته انجام می‌داده‌اید. به دنبال راه‌هایی جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزانتر، ساده‌تر، مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تر برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات باشید.

این یکی از ضعف‌های بزرگ در بازاریابی و فروش است: آنقدر شرکت‌ها محصولات و خدمات فعلی خود را دوست دارند که سایر محصولات و خدماتی که شاید با کسب‌وکار فعلی‌شان متناسب باشد را پس می‌زنند. همین موضوع باعث سقوط آنها می‌شود.
شاید شروع کاری جدید بسیار دشوار باشد و اولین قدم همیشه سخت‌ترین، اما شدنی است. به گفته‌ی پراهالاد شما باید همواره “پنج سال آینده را پیش‌بینی کرده و برای تسلط بر بازار در آن زمان تلاش کنید”.
همیشه این را در نظر بگیرید که هر کاری که امروز انجام می‌دهید با تغییر بازارها، یک رقابتی سخت‌تر و شاید منسوخ شده را تجربه کنید. پس به جای نگاه کردن، پذیرای تغییرات باشید. هر وقت ایده‌ای به ذهن‌تان رسید فوراً و قبل از دیگران دست بکار شوید.

4. تحول کسب و کار با نگاه به آینده

از خودتان این سوال را پرسید «امروز چه کاری را آغاز کنم که تا ۵ سال دیگر راحت بتوانم کسب‌و‌کار خود را مدیریت کنم؟»
چه محصولات یا خدماتی نیاز دارید؟ برای رسیدن به هدف‌تان چه مهارت‌ها و قابلیت‌هایی دارید؟ چگونه و با انجام چه کاری می‌توانم تا چند سال آینده الگوی بازار خود شوم؟
به قول مایکل کامی، برنامه‌ریز استراتژیک جمله معروفی دارد که می‌گوید: «آن‌هایی که برای آینده برنامه‌ریزی نمی‌کنند، آینده‌ای ندارند».
شما برای رسیدن به چیزی که قبلا هرگز نداشته‌اید، باید یک کاری انجام بدهید که قبلا هرگز انجام نداده‌اید.  شما باید یکسری از مهارت‌هایی را در خود پرورش دهید که قبلا نداشته‌اید. به صورت کلی باید فردی متفاوت از گذشته خود شوید. تا بتوانید طعم موفقیت را دائم بچشید.

جان کلام

وقتتو با نگاه کردن به عقب تلف نکن .چون دیگه به اونجا برنمی‌گردیم.

میتونی روی این متن کلیک کنی و از تصاویر جدید و خلاقانه پیک ست برای هر نوع کسب و کاری، استفاده کنی…

Share:

Email
Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست‌های مرتبط

4 تکنیک برای تحول کسب و کار با پیک ست

4 تکنیک برای تحول کسب و کار

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی آموزش 4 تکنیک برای تحول کسب و کار از نظر برایان تریسی را مطالعه کنید. اگر شما هم به فکر

شماره تماس :
021-91091708
هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه‌روز *از طریق تلگرام* پاسخگوی شما هستیم.
آدرس ایمیل :
info@picset.ir
هـمـراه مـا بـاشـیـد

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌ تصاویر باخبر شوید

فـروش آنـلایـن محـصـولات گرافـیکـی پیک ست

هر طرحی آیینه‌ی علم، شوق و خلاقیت طراح آن است. سایت من که اکنون پیش روی شما قرار دارد با نهایت علاقه، کنجکاوی، خلاقیت و وسواس طراحی شده است. طرح دلنشین آن، این امکان را می‌دهد تا بدون از هم گسستن افکارتان، تصاویر زیبای آن را دنبال کنید و مطمئن هستم که شما را به دیدن دوباره و چندباره ترغیب خواهد کرد. چیزی که این سایت شایستگی آن را دارد.

 

logo-samandehi
اینماد پیک ست
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.