تاثیر نظم بر درآمد بیشتر با پیک ست

تاثیر نظم بر درآمد بیشتر شما:

شاید با خود می‌گویید که تاثیر نظم بر درآمد بیشتر کسب وکار من چه ارتباطی دارد؟ خوب سوالی پرسیدید و این سوال شما چنین جوابی دارد: وقتی که شما کسب‌وکار خود را تاسیس کردید به فکر درآمد بودید و تمام سعی خود را هم کردید که درآمدتان چند برابر شود تا بتوانید کسب وکار خود را رونق بدهید و بیشتر بتوانید به جامعه خودتان خدمت‌رسانی کنید.

ولی چه اتفاقی افتاده که نمی‌توانید به درآمد خوبی برسید و فروش خوبی داشته باشید!

وقتی در کمی در کسب وکار شما تحقیق می‌کنیم، می‌بینیم که یکی از مهمترین مشکلات شما نداشتن نظم مناسب می‌باشد

شما چطور با بی نظمی می‌خواهید موفق شوید.

تاثیر نظم در کاهش استرس‌های ناشی از کمبود وقت :

باید بدانید که برنامه‌ریزی  و مدیریت زمان می‌تواند بر موفقیت یک کسب و کار اثر بسیاری داشته باشد.

اگر با کمبود وقت مواجه شده‌اید کمی به فعالیت‌های روزانه خود مراجعه کنید ببنید که چه کارهایی انجام می‌دهید، کدام یک از کارها را به موقع و طبق زمانی که برای خود تدوین کرده‌اید، انجام داده‌اید و کدام با تاخیر به اتمام رسیده است.

تاثیر نظم برای ایجاد تعادل بین زندگی و کار:

بیشتر افراد از این گله‌مند هستند که مجبور هستند که مدت زمان زیادتری مشغول فعالیت باشند و زمان زیادی ندارند که به تفریح بپردازند و این راهکاری دارد که اگر به آن عمل کنید این مشکل برطرف خواهد شد.

۱-همیشه یک برنامه تفریح در هفته و یا در ماه داشته باشید.

۲- در موقع تفریح و با خانواده یا با دوستان بودن کار و فعالیت را تعطیل نمایید.

۳-نیاز نیست که حتما دو روز در هفته باشد حتی اگر یک ساعت وقت و زمان تفریح گذاشته‌اید این یک ساعت فقط به تفریح بپردازید.

نکته: اگر می‌گویید اگر در دسترس نباشم مشکلاتی برای کارم پیش می‌آید سیستم‌سازی، خوبی ندارید و باید، به اصلاح ساختاری کسب وکارتان بپردازید، نه اینکه از وقت خود بگیرید.

تاثیر نظم در گسترش پیشرفت:

هیچ کاری بدون داشتن نظم پیشرفت ندارد اگر یک کسب‌وکار و یا آدم موفقی را می‌بینید حتما یک برنامه منظم برای خود دارد که مطابق با آن اجرا می‌کند و این موارد را به دقت پیگیری می‌کند .

حتما اگر قرار است کاری را انجام دهید مطابق با برنامه‌ای که انجام داده‌اید پیش بروید و هیچ عذر و بهانه‌ای برای انجام ندادن پیش نیاورید. اگر قرار است یک فایلی در ساعت مشخصی برای کسی ارسال شود حتما این کار را انجام دهید همین کارهای ساده باعث موفقیت‌های بزرگ در کار شما خواهد شد و زندگی شما را متحول می‌کند.

تاثیر نظم در رضایت مشتریان:

یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که اغلب کسب و کارها با مشتریان خود دارند بی‌نظمی‌های متعددی است که برای مشتریان رخ داده است. اگر ابتدای کسب وکارتان هستید از همین الان به فکر قول‌هایی که می‌خواهید بدهید باشید و راهکاری بیابید که اگر قول دادید حتما به آن عمل کنید چون این قول‌هایی که در حال حاضر می‌دهید مسیر کسب وکار شما را مشخص می‌کند.

تاثیر نظم در اعتماد بیشتر مشتریان:

خود شما بارها شاهد این بوده‌اید که با یک نفر قرار ملاقات داشته‌اید و فرد مقابل شما با تاخیر چند دقیقه‌ای به ملاقات شما آمده است.

آیا شما این فرد را مورد اعتماد می‌دانید؟!

این افراد باعث می‌شوند شما حس بی‌اعتمادی به آنان داشته باشید و این موضوع در ضمیر ناخودآگاه شما نقش می‌بندد و شما اگر کاری مهم داشته باشید و یا یک سفارش مهم داشته باشید ذهن شما از این نفرات دوری می‌کند و می‌گوید که این فرد بی‌اعتماد است.

باید کاری کرد که نظم و آراسته بودن کاری و فردی ما باعث شود حس خوبی به طرف مقابل بدهیم که باعث شود ما را به این عنوان بشناسد و وقتی که توانستیم این کار را انجام دهیم مشتری بر اساس قانون اثر هاله‌ای به ما اعتماد می‌کند و این نظم ما را تعمیم می‌دهد و ذهن ناخود آگاه او این تصمیم را بگیرید.

رسیدن به اهداف کسب و کار از تاثیر نظم است:

اجرای هر هدفی نیازمند کارهای منظم و منسجم دارد. اگر می‌خواهید به اهدف خود برسید با بی‌نظمی به هیچ عنوان این انتظار را از خود و کسب وکارتان نداشته باشید. چون اصل اول این موفقیت نظم می‌باشد. همیشه الگوهای خوبی در این موارد وجود دارد بروید و کسب وکارها و افراد مشابه خود را پیدا کنید ببینید که با یک نظم خاصی کارهای کسب‌ و کارشان را دنبال می‌کنند.

جان کلام

برای این که نظم و انضباط به یک عادت همیشگی در زنگی شما تبدیل شود. اولا فکر این که انجام تصمیم‌تان را به زمان دیگری موکول کنید را کاملا و برای همیشه از ذهن خود پاک کنید، ثانیا این قول را به خودتان بدهید که همیشه سرحال و منظم خواهید بود و ثالثا اجازه ی ورود افکار منفی را به ذهن‌تان ندهید و همیشه پر انرژی باشید.

 همچنین با عوامل استرس‌زا برای همیشه خداحافظی کنید و زمانی را در روز برای تمرکز بر روی اهداف بلند مدت‌تان اختصاص دهید و آن‌ها را از یاد نبرید، اصلا داشتن نظم و انضباط باعث می‌شود استرس کمتر به سراغ شما بیاید و این خود یک موفقیت بزرگ در زندگی است.

روی این متن کلیک کن و برای برند کردن کسب و کارت، برای لوگو، برای پوستر، برای بنر و برای تبلیغاتت، میتونی از فایل‌های گرافیکی و تصاویر خلاقانه پیک ست استفاده کنی…

Share:

Email
Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست‌های مرتبط

شماره تماس :
021-91091708
هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه‌روز *از طریق تلگرام* پاسخگوی شما هستیم.
آدرس ایمیل :
info@picset.ir
هـمـراه مـا بـاشـیـد

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌ تصاویر باخبر شوید

فـروش آنـلایـن محـصـولات گرافـیکـی پیک ست

هر طرحی آیینه‌ی علم، شوق و خلاقیت طراح آن است. سایت من که اکنون پیش روی شما قرار دارد با نهایت علاقه، کنجکاوی، خلاقیت و وسواس طراحی شده است. طرح دلنشین آن، این امکان را می‌دهد تا بدون از هم گسستن افکارتان، تصاویر زیبای آن را دنبال کنید و مطمئن هستم که شما را به دیدن دوباره و چندباره ترغیب خواهد کرد. چیزی که این سایت شایستگی آن را دارد.

 

logo-samandehi
اینماد پیک ست
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.