کارت ویزیت خیره کننده / stunning business cards

نکاتی برای ایجاد کارت ویزیت خیره کننده

کارت ویزیت سنتی است که قدمت آن‌ به صدها سال قبل باز می‌گردد و هنوز هم به عنوان یک ابزار بازاریابی ضروری عمل می‌کند. وقتی صحبت از تجارت به میان می‌آید، دنیایی عجیب و غریب پیش روی شما قرار می‌گیرد، بنابراین شما باید متمایز شوید و اولین تأثیر فوق‌العاده‌ای روی آن بگذارید! این مقاله شما را در یک سفر سرگرم‌کننده و روشنگر برای ایجاد کارت ویزیت شگفت‌انگیز خود راهنمایی می‌کند، فرآیند طراحی را از هر گونه مانع پاک می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بر روی کار خود تمرکز کنید.

تجسم کنید

شما در حال حاضر یک لوگو برای کسب و کار خود دارید. شما رنگ‌ها و حسی که طراحی شما بر اساس آن خواهد بود را می‌دانید. این تمرین خوبی است که تصور کنید قبل از شروع فرآیند طراحی چگونه می‌تواند باشد . به هر حال، مخاطبان خود را می‌شناسید بنابراین تجسم آنچه آنها می‌خواهند نقطه شروع خوبی است. داشتن یک چشم انداز نمونه اولیه در ذهن به شما هدفی می‌دهد که به سمت آن کار کنید. اگر با الهام گرفتن دست و پنجه نرم می کنید، شاید نگاه کردن به کارت های ویزیت موجود به یافتن آن جرقه کمک کند.

برای اینکه یک کارت ویزیت در چند سال اول راه اندازی شرکت شما دوام زیادی داشته باشد، ارتباط و طول عمر یک فاکتور کلیدی است که باید از ابتدای ایده طراحی خود در نظر داشته باشید.

آماده سازی

آماده سازی

اگر ابتدا به درستی برنامه‌ریزی کنیم ، می‌توانیم فرآیند طراحی را روان و بدون ریسک انجام دهیم . مهم است که تمام مواد طراحی و اطلاعاتی که دوست دارید را قبل از شروع آماده و در دسترس داشته باشید.

  • لوگو
  • شعار
  • محتوای بصری
  • اطلاعات
  • جزئیات تماس
  • آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی

اکنون می‌توانیم فرآیند طراحی را شروع کنیم.

تنظیم طرح شما

اندازه و شکل

تجسم

اول از همه اجازه دهید اندازه، شکل و جهت کارت ویزیت را در نظر بگیریم. کارت‌های ویزیت اروپایی به اندازه ۸۵×۵۵ میلی‌متر برش داده می‌شوند و کارت‌های ویزیت آمریکایی در ابعاد ۸۹×۵۱ میلی‌متر ، تقریباً به اندازه یک کارت اعتباری است.

از خود بپرسید چه جهتی با ظاهر طراحی شما مطابقت دارد؟ منظره یا پرتره، که منظره رایج‌ترین است. با این حال، ممکن است افرادی را ببینید که وقتی متوجه یک کارت ویزیت پرتره می‌شوند، سر خود را برمی‌گردانند، ایستادن بر خلاف هنجار گاهی اوقات می‌تواند موج‌هایی ایجاد کند!

شکل کارت عامل دیگری است. شما محدود به لبه‌های صاف نیستید، می‌توانید برای نشان دادن تفاوت آن‌ها را گرد کنید یا کاری عجیب‌تر انجام دهید تا برجسته شوید. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید، هرچه شکل پیچیده‌تر باشد، احتمال آسیب دیدن کارت شما بیشتر است.

قالب

قالب

انتخاب یک قالب برای کارت ویزیت بسیار مهم است زیرا چارچوبی برای طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد و شاید منجر به الهام گرفتن شود. قالب‌ها اغلب توسط یک طراح با تجربه در این زمینه طراحی می‌شوند، یک قالب به عنوان یک ابزار پشتیبانی، طراحی شده است. تا زمانی که راضی نباشید، می‌توانید از امتحان سبک‌های مختلف لذت ببرید. چشم اندازی که در ابتدا داشتید را به خاطر بسپارید و سپس بر اساس نام تجاری خود و اطلاعاتی که می خواهید در جلو و پشت کارت قرار داده شود، یک تصمیم استراتژیک بگیرید. بعداً جایی برای خلاقیت بگذارید.

خط ایمنی / خط برش

خط برش

قبل از اینکه شروع به اضافه کردن عناصر خود کنیم، مهم است که مرزهای طراحی خود را درک کنید. از آنجایی که این یک پروژه چاپ است، نکات عملی وجود دارد که افراد بی‌آموزش از آن غافل خواهند شد، اما اگر شما پروژه طراحی را رهبری می‌کنید، درک آن بسیار مهم است.

  • خط ایمنی محدودیتی را برای قرار دادن اطلاعات قابل خواندن نشان می‌دهد.
  • خط برش برای نشان دادن محل برش کارت به اندازه وجود دارد.

عناصر، چیدمان و اطلاعات

چیدمان

لوگو

لوگوی شما مهمترین دارایی برند شماست، پس آن را به وضوح متمایز کنید! لوگوی خود را به اندازه کافی متمرکز و بزرگ کنید تا مخاطبین شما از راه دور آن را ببینند. اگر به دنبال یک ظاهر مینیمال یا شخصی هستید، ممکن است لوگو را در اندازه کوچکتر با مقداری فضای سفید خالص نگه دارید. برای جلوه بیشتر، تمرین خوبی است که یک نسخه کوچکتر از لوگو را در پشت کارت داشته باشید که در دو طرف گوشه‌های پایین قرار گرفته باشد. برخی از کسب‌وکارها دستورالعمل‌هایی برای کمک به شما در این فرآیند دارند، اما در مواردی که تنها به شما بستگی دارد، عاقلانه است که قوانین طراحی خود را تنظیم کنید.

رنگ

پالت رنگی شما مهم است، و فضای مورد نیاز برای یک کارت ویزیت کاربردی را ایجاد می‌کند. لوگوی شما مکان خوبی برای شروع و سپس گسترش است، و بهتر است به راه‌هایی برای ترکیب پالت رنگی و هماهنگی با نام تجاری خود فکر کنید. می‌توانید از سه رنگ استفاده کنید. یک سیاه و سفید ساده کاملا قابل قبول است، حتی می‌تواند به طور قابل توجهی معاصر به نظر برسد.

محتوای بصری

عکس‌ها و گرافیک‌ها می‌توانند هزاران کلمه را بیان کنند، و زمانی را که ببیننده برای درک موضوع کسب‌وکار شما می‌گذارد را نصف می‌کند. اگر محصولی را می‌فروشید، ممکن است آن را در کارت خود نشان دهید؟ تصاویر ، طرح‌های وکتور و قالب‌‌ها را می‌توانید در PicSet پیدا کنید، جایی که می‌توانید به سادگی محتوای مورد نظر خود را جستجو کنید. مهم است که همه این عناصر بصری را در تعادل نگه دارید و اطلاعات مهم روی کارت خود را در اولویت قرار دهید.

فونت

فونتی که استفاده می‌کنید به کارت شخصیت می‌دهد و به تجارت یا خدماتی که تبلیغ می‌کنید بستگی دارد. فونت باید واضح و خوانا باشد تا به خواننده ایده‌ای فوری از اینکه شما کی هستید و چه می‌کنید بدهد. برای نشان دادن ثبات و حرفه‌ای بودن باید از این فونت در سراسر کارت استفاده کنید. فونت‌های زیادی وجود دارد و آزمون و خطا بهترین روش برای یافتن مناسب‌ترین طرح شما است.

شعار

معمولاً در زیر لوگو دیده می‌شود، برچسبی برای نگه داشتن خواننده و انتقال اطلاعات بیشتر وجود دارد. یک شعار معمولی شامل یک نسخه پررنگ‌تر از فونت انتخابی شما یا در برخی موارد، یک فونت کاملاً متفاوت است. مهم است که آنچه را سلسله مراتب می‌نامیم حفظ کنیم تا خواننده روی اطلاعات مهمتر تمرکز کند.

اطلاعات تماس

این روزها راه‌های زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارد. از یک طرف، شما اطلاعات تماس سنتی دارید که آدرس ایمیل و وب سایت شما به اضافه شماره تلفن و در برخی موارد نام کارمندتان است. از سوی دیگر، شما رسانه‌های اجتماعی خود را دارید. اطلاعات رسانه‌های اجتماعی معمولاً در قالب نماد هستند تا خواننده به صورت دستی جستجو کند. تمام این اطلاعات باید برای خواندن واضح باشد و فونت آن کمتر از 8pt نباشد . به یاد داشته باشید که کارت شما 2 طرف دارد و بنابراین می توان اطلاعات را مطابق با اولویت‌های شما قرار داد.

تنظیمات و بررسی املا

اکنون به پایان فرآیند طراحی نزدیک شده‌ایم و اکنون زمان آن است که تا زمانی که 100% راضی باشید، هماهنگ و تنظیم کنید. اما بزرگترین و مهم ترین وظایف برای شما در حال حاضر این است … بررسی املا!!

Share:

Email
Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست‌های مرتبط

4 تکنیک برای تحول کسب و کار با پیک ست

4 تکنیک برای تحول کسب و کار

پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی آموزش 4 تکنیک برای تحول کسب و کار از نظر برایان تریسی را مطالعه کنید. اگر شما هم به فکر

شماره تماس :
021-91091708
هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه‌روز *از طریق تلگرام* پاسخگوی شما هستیم.
آدرس ایمیل :
info@picset.ir
هـمـراه مـا بـاشـیـد

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌ تصاویر باخبر شوید

فـروش آنـلایـن محـصـولات گرافـیکـی پیک ست

هر طرحی آیینه‌ی علم، شوق و خلاقیت طراح آن است. سایت من که اکنون پیش روی شما قرار دارد با نهایت علاقه، کنجکاوی، خلاقیت و وسواس طراحی شده است. طرح دلنشین آن، این امکان را می‌دهد تا بدون از هم گسستن افکارتان، تصاویر زیبای آن را دنبال کنید و مطمئن هستم که شما را به دیدن دوباره و چندباره ترغیب خواهد کرد. چیزی که این سایت شایستگی آن را دارد.

 

logo-samandehi
اینماد پیک ست
ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.